Clame to fame, clamour for glamour

För tillfället lyssnar jag på Swing life away och kan inte fatta att det nästan är en vecka sen jag stog där och skrek. Känns som i förrgår eller nåt. Annars då? njuter av att kunna gå med uppknäppt skinnjacka, solglasögon och känna värmen på kinderna. Våren är verkligen påväg!

Ett feeetttt jävla minus dock! Igår när jag skulle uppdatera min kära telefon så lyckades med den bragden att radera allt. Varenda app, bild, kontakt, video, sms, samtal osv. Så nu är min iphone helt rensad och jag fick börja om helt på nytt. Vilket faktiskt var ganska skönt helt ärligt. Dock hade jag gärna haft kontakterna kvar...


åååhh vad jag längtar tills man kan gå klädd såhär och klaga över värmen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0