F5..

.. ska ni trycka på om ni vill se den nya designen hehe.

Kan inte röra på nacken fort, är trött i hela kroppen och mörbultad efter hård moshning. Men heelvete vilken kväll jag hade. Kommer leva på det här i flera veckor nu. Silverstein var helt otroliga och likaså förbandet We are the ocean. Jag skulle ha lagt in bilder MEN min telefon bestämde sig för att säkerhetskopiera så nu har jag fått tillbaka alla gamla bilder men bilderna/videorna från igår försvann.

Dagen har varit galet chill med dubbelt filmtittande och prat om konserten. Det var den finaste och bästa kvällen i hela mitt liv (SÅNGAREN I WE ARE THE OCEAN GAV MIG EN ENKRONA SOM HAN HITTADE, HUUR SJUKT?!?!? ) 
 
bilden i menyn ska vara såhär asball men jag kunde inte förminska gif's </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0