Jag är ju sämst på det här

Min kropp gör så himla ont efter gårdagen. Var ju på sista grönanspelningen för i år, lite sorgligt. Men det var ju världsbästa The Hives och det var ju deet sjukaste/bästa/fantastiska/otroliga/roligaste jag varit med om i hela mitt liv. Mår ju som jag förtjänar idag med det var det värt, tusen gånger om.
Idag ska jag ligga i soffan hela dagen och kolla på midnight in paris tills jag kan varenda replik. För åh vad den filmen är fin.
Tumblr_m9f42itgzo1qiku94o1_500_large
Tumblr_m1drysbp331qhvg0bo1_500_large
 

Kommentarer
Postat av: safa

du är perfekt :* <3

Svar: finaste du <3
Amanda Karlsson

2012-09-22 @ 15:19:02
URL: http://moshiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0