Jag vill att ditt hem blir där jag hänger min hatt

Glider runt i skolan, tre veckor kvar nu bara innan jag säger tack och hej grundskolan. Kan inte fatta, tre veckor är ju ingenting? Spenderar varenda minut (som jag inte har lektioner) ute på fotbollsplanen med världens finaste vänner där vi skrattar, brottas, solar och pratar. åhåhåh så jävla fina dom är!

Just nu taggar jag för den tredje konserten på fyra dagar, jag bor seriöst på gröna lund nu för tiden. Om en sekund ska jag hoppa in i duschen och sen hämta lillasyster. SLEEP IS FOR THE WEAK.


Vi har blåa och stökiga skåp i vår skola.

Kommentarer
Postat av: s

när skaffade du röda converse !!=!=!=!==????

2012-05-25 @ 21:42:14
URL: http://moshiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0