If you fall hard, I fall harder

Har haft en riktigt skitdag från början till slut. Vaknar med huvudvärk och tror att jag har försovit mig till nationella i engelska. Stressar runt på morgonen, trycker i mig alvedon för att klara dagen. Det bästa som hände idag var att solen sken en liten stund och vi satte oss på fotbollsplanen och bara njöt. Åkte hem vid lunchtid för att jag inte klarade mer. På bussen hem bröt allt. Sen dess har jag mått skit, sovit, haft prestationsånget så det skriker om det.

Ni vet känslan av att man känner att man gör allt men ändå så är alla, verkligen alla så jävla mycket bättre än en själv. Orkar inte med att det är så. Har tusen saker jag vill göra och som jag måste göra men jag.orkar.inte.mer. Krafterna är slut. Och som grädde på moset har jag dragit på mig världens förkylning som gör allt ännu värre. fyfan.


That I'm okay, that I'm fine, that it's all just in my mind...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0