Regn, kärlek och vänskap

Jag tar fjällen i ett separat inlägg, för jag har så fruktansvärt många och fina bilder därifrån. Så dom förtjänar ett eget inlägg.


I tisdags satt jag och fina Carin på vårt stammis-ställe i ca 3,5 timme och snackade om allt mellan himmel och jord.

Sen gick vi ut i en regning stockholmskväll.

Jag bor i en så sinnessjukt vacker stad.

Igår var tanken att vi skulle ha en traditionell filmkväll, men det slutade i godis på golvet och djupa disskusioner om kärlek. Jag har så fina vänner. Carin sov över här och imorse vaknade jag till anblicken av hennes rödmålade stortånagel. Sen dess har vi suttit i min mjuka säng och lyssnat på musik, taggat konsertsommar och ägnat oss åt twitter och bloggar.
PEACE OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0