Boken om böcker

Bästa grejen. Så fort jag har läst ut en bok så skriver jag om den i den här lilla orange saken. Det roliga är att jag har haft den i säkert 5 år så jag kan se hur jag var som tio åring i mitt skrivspråk och tankebanor. Det är hur kul som helst! Vet dock inte vart dom går att få tag i. Det här var den sista i butiken när jag köpte den och jag har inte sett något liknande någonstans. Sen ska man nog vara läsgalen om man ska skaffa en bokbok.
Den senaste jag skrev om, Tisdagarna med Morrie av Mitch Albom. Såsåså himla bra och läs den nu.
Detta var då -08. Jag gick i sexan. Kommer ihåg att jag var trött i skolan under den här tiden för jag satt uppe till halv fyra om natten och bara läste. För det här är en av dom finaste och bästa böcker jag vet. (Sen är den jättegammal så pärmen nästan faller ihop)
Min lilla darling, kommer titta tillbaka när jag är gammal och le åt ungdomens tankar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0