Försenade fjällen foton

Här kommer äntligen drösen med fjällenkort, det var ju superlängesen jag var där men har helt enkelt glömt ladda upp bilderna här, skäms nästan lite.

Världens gosigaste lilla Silje

Tänk alla hjärtan hon kommer förföra med den blicken

Den ville bara inte vända sig. Men vi åt supergod hemmagjord pannacotta också.

Jag fick chansen att leka frisör, varje kväll.

Jag busade med syster.

Och på vår långa (112 mil) resa hem stannade vi till i Umeå för lite fika och en övernattning hos min fina nästan-mormor. Fast hon är precis lika gullig och fantastisk som vilken mormor som helst.

Och mellan allt det här hanns det även med pudersnöåkning, Solande i backen, Utsikt över berg som petar himlen i arslet, Skakande ben av utmattning och en massa mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0