Helt fantastiskt uttråkad

1. Vem är du? Amanda Karlsson
2. Attityd: jobbig enligt vissa, men skön enligt de flesta
3. Ålder: 15
4. E-post: amandous@
5. Hemsida: fashionsense.blogg.se
6. Du kommer från: Suecia
7. Du bor: I huvudstaden
8. Mentalitet: Blandad
9. Civilstatus: Solo
10. Stjärntecken: Tvilling
11. Mac eller PC? PC
12. 1024*768 eller 800*600? vänta va?
13. Internet Explorer, Mozilla, Netscape eller annat? internet explorer
14. Din bästa egenskap: omtänksam
15. Din sämsta egenskap: Har svårt att säga vad verkligen tycker om saker

16. Husdjur: Nada
17. Familj: Mamma, Pappa, pappas fru och tre halvsyskon
18. Kroppsdel du har mest nytta av: min mun, för att prata och pussas
19. Kroppsdel du tycker bäst om: hjärnan som ger mig inspiration
20. Jag sover: i min underbara säng
21. Djur jag är lik: myra?
22. Tror du på något? kärlek
23. Frisyr: blond bulle
24. Hårfärg: blondin så fin
25. Ögonfärg: blandat faktiskt
26. Längd: 1,72
27. Vikt: es un secreto
28. Skostorlek: 41
29. Gillar: fransk musik, fina bilder, kragar, klänningar, mina vänner, rita, sy, inreda, drömma, åka buss i regn
30. Ogillar: människor som inte kan bete sig som människor
31. Favoritmat: lax tror jag
32. Favoritglass: Magnum strawberry white
33. Favoritdessert: Pannacotta
34. Favoritpizza: Bacon BBQ på pizza hut
36. Gillar du godis? nja, beror på vilket godis det är
37. Isåfall vilken sort? Blizzer, underbara
38. Favoritdrink: Om pappa läser det får jag utegångsförbud i ett år.
39. Favoritfilm: Chocolat
40. Favoritdag: Lördag
41. Favoritklädesplagg: Klänningar med kragar

42. Favoritbok: Hungerspelen
43. Musiksmak: Bring me the horizon och det franska aristocats soundtracket (Blandat svar ja)
44. Favoritdoft: Killparfym och min egna äppel body splash
45. Favoritblomma: Rosor och vårblommorna
46. Öl eller vin? Vin, öl smakar skit.
47. Liknar du en kändis? Har fått höra Elliot i Scrubs?
48. Senast köpta skiva: Köper aldrig skivor hehehe
49. Senast film på bio: Hungerspelen
50. Bästa låten i världen: kan inte säga, beror helt på humöret.
51. Senast lästa bok: håller på med Shutter Island
52. Favoritförfattare: JK rowling
53. Skriver du dagbok? ja, ibland
54. Bästa årstiden: Sommar och vår
55. Älsklingsfärg: ljusblå och mintgrön
56. Skulle aldrig ta på dig: vida byxor
57. Vad ville du bli när du var liten? Delfinskötare på kolmården
58. Blev du det? finns chans, men den är ytterst liten
59. Brinner för: Kan man säga kärlek?
60. Sportbil eller familjebil? Har aldrig åkt i en riktig sportbil så får säga familjebil
61. Katt eller hund? KATT <3<3<3
62. Har du nån nojja? pillar alltid bort mitt nagellack så fort jag satt på det.....
63. Fobier? ensamhet och myror
64. Deppig eller glad? någonstans mitt emellan
65. Politiskt insatt? inte det minsta
66. Värdesätter du ärlighet? Ja, dock är jag ganska dålig på det själv i vissa stunder
67. Brukar du dra "vita lögner"? för ofta
68. Är det ok med vita lögner? om det behövs, ja.
69. Känner du en mytoman? Ja
70. Har du pojkvän/flickvän? Nej.
71. Är du kär? Ja.
72. Hur tidigt stiger du upp? runt halv sju, om jag inte har tur och har sovmorgon <3
73. Är det bra eller dåligt? bra
74. Vem/vilka vet mest om dig? Safa, Lovisa, min familj och Carin skulle jag tro.  
75. Gillar du att slåss eller? MOSHPIT!

76. Vad har du på dig just nu? tröja, trosor, bh, jeans, en zebrafärgad strumpa och en ljusrosa strumpa
77. Vad ska du göra ikväll? sova när det här är klart
78. När var du senast riktigt full? någon månad sen 
79. Är du seriös? yes man
80. Hur många handväskor äger du? oj, ingen aning, många! 
81. Hur många bilar har du/din familj: 2
82. Hur många biologiska syskon har du? the big zero
83. Isåfall, vad heter de? -
84. Hur många timmar sover du per natt? olika, haha ingen aning 
85. Vem är snyggast i världen? Oliver Sykes
86. Vad är du allergisk mot? ingenting som tur är 
87. Ska du duscha idag? Nej
88. Vad är det för veckodag? Torsdag, men fredag om 50 minuter
89. Vad är det för datum idag? 19 april
90. Vad gör du nästa år? Går ettan på frisörlinjen
91. Är du likgiltig? Nej, snarare motsatsen
92. Hårdrock eller synth? Hardrock ftw!
93. Är du uppväxt i stan eller på landet? STOCKHOLM I MITT HJÄRTA
94. Har du utländska föräldrar? nej
95. Gillar du att laga mat? beror på, hatar vardagsmat men lite mer avancerat är kul
96. Märkeskläder eller secondhand? secondhand <33333333333333
97. Hur många par skor har du? många
98. Vad tycker du om idrott? hatar av hela mitt hjärta
99. Gillar du att fotografera? ja det gör jag
100. Gillar du musikaler? älskar
101. Salt eller socker? socker är sött så socker

102. Tittar du på sport? ibland
103. Om ja; vad? det pappa kollar på och jag sitter i samma rum
104. Tränar du? borde verkligen göra det mer.
105. Om ja; vad: Dans en gång i veckan
106. Om inte; varför? -
107. Gillar du ketchup? nej, detta brukar väcka konstiga reaktioner av nån anledning 
108. Sushi eller hamburgare? sushi lätt!
109. Små eller stora bokstäver? små, MEN IBLAND STORA
110. Blyga eller framåt killar/tjejer? framåt, hatar blyghet
111. Är du bra på att måla? kan definitivt bli bättre
112. Vad har/hade du mvg i? Svenska och Historia och Religion
113. Vad har/hade du ig i? inget
114. Är du blyg? ja, när det kommer till vissa saker
115. Favoritlaget? stolt AIK:are!
116. Gillar du konst? ja, mycket <3
117. Favoritmålning? mina egna, och många andra
118. Vilket museum var du på senast? Naturhistoriska riksmuseet
119. Om du fick välja ett äventyr vilket skulle du välja då? Tågluffa i Europa
120. Har du åkt luftballong nångång? nope
121. Om inte; skulle du vilja det? självklart
122. Har du utövat nån extremesport? har hört att skidåkning räknas som det?
123. Har du någon tatuering alt. piercing? nope
124. Vem är den hurtigaste personen du känner? Emma Södergren, bruden går upp 5 för att träna innan skolan...
125. Använder du smycken? ja, men sällan
126. Är du glad nu? börjar bli det
127. Var du glad igår? jo det var jag, men trött pga. alla prov..
128. Känner du någon som jobbar på sjukhus: Ja, min kompis mamma
129. Vem skulle du vilja ge mjältbrand? say what?
130. Kaffe eller the? The! <3

132. När grät du senast? i lördags
133. Sexigaste kroppsdel? ryggar <3
134. Om du vore en färg, vilken färg skulle du vara då? nån ljus tror jag
135. Hur många har du har kysst: 4
136. Sexuell läggning: hetro
137. Har du blivit kramad? ja
138. Har du saknat någon? ja
139. Har du blivit jagad av en polis? nej som tur är
140. Föredrar du att ringa eller skicka SMS? smsa
141. Vad skrämde dig om natten som barn? monster
142. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? barfota
143. Känner du någon med samma födelsedag som dig? nej, tror inte det
144. Kan du rulla med tungan? ja
145. Dansar du i bilen? alltid
146. Har du varit i några andra världsdelar? I afrika två gånger
147. Vad gör du när du är uttråkad? sån här skit haha..
148. Värdefullaste ägodel: min Iphone
149. Vad gör du i sommar: Går på konserter och sitter på uteserveringar
150. Vad fascinerar dig mest hos andra människor: deras personligheter
152. Vilken person i hela världen skulle du helst vilja träffa, och varför: Oliver sykes och säga tack för att du finns i denna värld <3
153. Hur många nycklar finns det i din nyckelknippa? 4 tror jag
154. Vilken svordom använder du mest? fan
155. Tror du folk pratar bakom ryggen på dig? ja, jag vet det.
156. Hur många stolar står runt ditt köksbord? två och en kökssoffa
157. Äter du frukost dagligen? ja, alltid
158. Är dina dagar fullbokade och stressiga? oftast ja
159. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? har aldrig brytt mig särsklit hårt
160. När kräktes du senast? förra april 
161. Vad gör dig ledsen? att krig får existera
162. Vad gör dig glad? minnen, skratt och bilder
163. Vad är den mest irriterande frågan? Har du färgat håret? när man går från brunt till blondt -.-'
164. Är du trött nu? ja, tack och godnatt!

Kommentarer
Postat av: s

Världens finaste bästa är du <3

2012-04-20 @ 18:56:29
URL: http://moshiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0