You dress up for armageddon

När jag och Carin fick veta att världens bästa The Hives kommer till grönan i sommar skrek vi rakt ut. Vi satt på golvet i skolan och bara skrek av lycka. Sen höll den lyckan i sig ända tills en liten detalj pajade men nu är jag tillbaks i den euforin igen. Åh satanihelvetemaddafakkaballeslem vad taggad jag är på den här sommaren.

sommarkvällar.Konserter.gröna lund. Bruna ben. kärlek. Sol. värme. Glädje. shorts. Pösiga linnen. solglasögon. Glass. fransväskor. Sandaletter. ballerinaskor. Ängsholmen. Skeppisutbildning. Vänner. skratt. Solnedgångar. Varma klippor. Sprakande grillar. Festivaler. Uteserveringar. Linköping. Hultan. Fladdrande klänningar. Flätor. osminkat ansikte.

Listan kan göras ännu längre men här är en liten del av det jag kommer spendera mitt sommarlov med.







goodies från förra sommaren, åååh va bra den var på alla sätt.
( 99% av alla bilder är från Ängsholmen, men dom bilderna är ju så underbara! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0