no camera can capture the beauty of life

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att jag skickade in gymnasieansökan. En sten som lättat från mina axlar.
Vad gjorde du kl 08 i morse? Sov som en jävla gris
Vad gjorde du för 15 min sedan? Svarade på dom här frågorna (Började nerifrån..)
Det sista du sa högt? Berättade för pappa om det här testet.
Det senaste någon sa till dig: "Det sista någon säger till dig är, AIK ÄR BÄST!" - Pappa, and no explanation is needed.
Vad har du druckit idag? Vatten, det är nog det.
Vad var det senaste du åt? Spaghetti och köttfärsås. Eller om man ska vara noga så var det majs som var kvar när det andra var slut.
Vad var det senaste du köpte? En fet chokladboll.
Vad är det för färg på din ytterdörr? Brun tror jag.
Vad är det för väder hos dig nu? Kolsvart och små snöflingor som faller.

Godaste glassmaken? Hallonsorbét och choklad, äkta chokladglass. finns inget bättre. Sjukt vad sugen jag blev på glass nu.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Jag gjorde, men inte nu längre 
Sover du tungt? Ja, när jag väl har somnat gör jag det
Drömmer du mardrömmar? Ja,  och obehagliga såna. Dom är så äckligt verkliga och förföljer mig i dagar, ibland veckor. Ibland har det faktiskt gått så långt att jag är rädd för att somna...
Favoritklädsel? Blandat, har en svaghet för snygga "mjukisbrallor". Ni vet typ harem med mönster? Finns inget skönare eller bekvämare
Favoritlåt just nu? Svåraste frågan i livet. Är en musikgalning, så jag har aldrig bara en. .natt/kväll/morgon är listan jag lyssnar på just nu, och det är mina favoritlåtar.
Vad ser du om du tittar till höger? New york skyline. i tapetform.
Vad gör dig glad just nu? Att jag inte har ett enda problem i mitt liv. Lyckan är obeskrivlig.
Vad ska du göra härnäst? Dricka mitt champagne te och lyssna till veronica maggio.  
Humör just nu? Harmonisk och lycklig  
Favoritgodis? Mörk choklad. Det godaste som finns
Kläder just nu? En ljusblå jeansskjorta som jag ärvt av pappa
Sommarplaner? Ängsholmen, Festival, varma kväller med gitarrspel, linköping i massor och en typisk stockholmsommar.
Hur många kuddar sover du med? Tre. Två hårda och en mjuk som liksom ligger mellan. Helt underbart.
Morgon eller nattmänniska? haha, nattmänniska helt klart. avskyr tidiga morgnar. På natten blir jag som tio gånger mer mig själv om ni fattar? Jag blir tio gånger mer kreativ, tio gånger med tankfull/tankspridd.
Vad är viktigast för dig? Att trivas i min tillvaro. Trivs jag inte, mår jag dåligt. Och jag strävar efter att vara lycklig, och att få andra människor att le.

Är du kittlig? Som fan, överallt.
Snarkar du? Har fått höra det
Stjärntecken? "vill man leva mitt i världens kaos, känna allting fladdra och fara omkring, och själv slippa allt vad fotfäste heter" Jag är tvilling, den mest energiska och sociala av alla stjärntecken.
Äckligaste insekten? Myror (är det ens en insekt?) Hatarhatarhatar myror
Stökigt el välstädat? Städat, men inte kliniskt perfekt
Vad längtar du mest efter just nu? Sommarstockholm, spanien, mina vänner, värmen av någon som sover bredvid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0