trying to build a prison

lyssnar på system of a down med nackont och samlar lite kraft för att packa. Drar till goa götet imorn över dagen för att sedan styra färden vidare mot mitt älskade hultsfred. Åh som jag har saknat det stället. Och människorna, finns inte ord!

såhär ball var jag i åttan
Var på Machine head igår och resultatet är en orörlig rygg, nackont och extrem trötthet. Men fanfanfan vad kul jag hade! En av dom saker i livet jag värdesätter mest är alla människor man möter på konserter. När man spontant drar och käkar och lär känna dom människora. Fan vad jag tycker om det, njuter varje sekund.
Bilder har jag såklart inte hehehehe men det lever ni utan ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0