bara dansa med mig är du snäll

Tror jag för första gången sen jag färgade håret kommer våga gå med utsläppt på stan. Jag och min fina Safa ska ge och ut i det mulna vädret för att kika i butiker, fika längelänge och bara ha det mysigt. Jag hade världens trevligaste kväll igår med henne och Emylia. Att sitta i en gunga med fina vänner och bara prata om allt som faller en in ligger högt på min lista.
Ha en trevlig dag!
Tumblrlapy24ueoz1qb5buto1500large_large
skäms nästan lite över att lägga in ännu en weheartit bild men jag tyckte att budskapet var så himla rätt. För jag glömmer ofta bort att le. Men det är ju en medfödd förmåga, så varför inte använda den lite mer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0