en liten lista

9 saker jag tycker om:
Mina vänner
Att mysa i en park med fina människor
Min familj
Konserter
Sommarkvällar
Böcker
Min musiksmak
Blommor
Träd som blir gröna

8 saker jag tycker mindre om:
Obehagliga känslor
Prestationsångest
Känslan av att inte räcka till
Kallhet, heter det ens så? När saker är kallt. Älskar värme.
Att jag inte är superbra på något, bara halvbra på mycket.
Motivationsbrist
Dammiga golv
Kallt te

7 saker jag vill göra i framtiden:
Resa coast to coast i USA
Åka till Peace&Love
Vara sådär fantastiskt fin och inspirerande som vissa människor
Jobba som stylist
Äga en riktigt superduperfin klänning, som man blir alldeles varm av att bara titta på.
Inreda min etta på Kungsholmen
Skaffa familj

6 saker jag ser fram emot:
LMFAO imorgon kväll (<3<3<3<3)
Hela den här sommaren
Att börja gymnasiet
Skolavslutningen
Att ha en vältränad, snygg kropp.

5 dösnygga män:
Oliver sykes
Alex Gaskarth
Ryan Gosling
Johnny depp
Leonardo DiCaprio
4 saker jag är rädd för:
myror, är livrädd, har fobi för dom små äcklen.
att dom jag älskar lämnar mig
Att vara ensam
mörker

3 ord som beskriver mig:
Skulle säga pratglad, tankspridd och skrattig
2 böcker jag tycker om:
Maos siste dansare av Li Cunxin
DARLAH - 172 timmar till månen av Johan Harland
1 bra låt:
Elle me dit av MIKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0