I bite my tounge so you dont hear me

Jag vill ha uppklippt, snelugg och va sådär emocool som vissa människor är. Jag är inte deprimerad eller nåt. Jag mår inte dåligt i själen. Jag skär mig inte och har inte självmordstankar. Min musiksmak är det jag gillar bäst med mig själv, den är flawless. Jag lever för konserter, för råa moshpits, för öronbedövande musik, för att andas samma luft som ens idoler. Det är det jag lever för, att veta att jag har flera konserter inbokade i den närmsta tiden gör mig så lycklig att ni fattar inte. Ni fattar inte känslan om ni inte varit där. Det är obeskrivligt.

älskling<3

asdfghjklölsdfgh

Kan ni förstå att dessa två pojkar finns i samma video? Det blir lite för mycket då..

Sexighet overload x_x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0