älskar listor hoho

Hur gammal är du om fem år? Tjugoett
Vem var den sista du träffade? Pappa som sa åt mig att städa upp i köket efter mig.
Hur lång är du? 170 prick!
Vilken var den senaste film du sett? Mean girls haha...
Vem pratade du senast med i telefon? Maya som inte hittade hit idag haha
Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Godnatt bästa" till min finafina Carin <3
Var är dagens planer? ÅKER JU TILL PARIS IDAG HALLÅ LIKSOM
Föredrar du att ringa eller skicka sms? Älskar att ringa och prata i timmar. Men sms är ju bekvämare när man traskar runt på stan.
Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Mina föräldrar är skilda
När såg du senast din mamma? I tisdags


Vilken ögonfärg har du? Gröna/Gråa (beror på väder/kläder/humör osv)
När vaknade du idag? 6:15
Har du någon gång hittat en katt? Haha nej
Vilken är din favoritplats? Ängsholmen, Promenaden vid vattnet på kungsholmen, och Mitt i publiken på en vild konsert.
Vilken plats föredrar du minst? Ingen aning, anpassar mig till det mesta. Ensam i en mörk skog kanske?
Vad skrämde dig som barn? Clowner, det gör det fortfarande. Har sån grov fobi.
Vem fick dig att skratta senast? Fina Hedda och Maya
Är du för ung för att äga vinylskivor? Man är aldrig för ung och jag vill äga och gud vad jag ska köpa vinylskivor i Paris.


Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar, en kass HP.
Sover du med eller utan kläder på dig? Oftast utan men inatt sover jag i sidennattlinne av någon anledning.
Hur många kuddar har du i sängen? 3!
Hur många landskap har du bott i? Två, Småland och Stockholm (Är det ens ett landskap?)
Har du någon gång spytt på fyllan? NEJ OCH JAG ÄR FETT STOLT
Föredrar du skor, strumpor eller barfota? barfota lätt, annars strumpor
Är du social? Beror på intrycket jag får av personen. Ibland är jag jättemega blyg och annars börjar prata direkt.
Vilken är din favoritglass? Hallonsorbet, Melon och Pistage (alltså kulglass)
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa så fina kläder att jag skulle sova i min garderob. Sen skänka till välgörenhet för det är bra.
Tycker du om Kinamat? Beror på, kan vara riktigt sliskigt eller megagott.


Tycker du om kaffe? Älskar latte men hatar vanligt kaffe hehe
Vad dricker du till frukost? Mjölk eller Juice
Sover du på någon särskild sida? Alltid på sidan men inte någon särskild
Kan du spela poker? Vann en kola en gång för att dom spelade snällt ...
Tycker du om att mysa? Älskar
Är du en beroendemänniska? Det kan man verkligen säga!
Känner du någon med samma födelsedag som din? haha nej, men mary-kate och ashley olsen fyller år på samma dag (fett stolt)
Vill du ha barn? Om människor i allmänhet kan bättra sig, och världen bli en kärleksfullare plats, absolut!
Kan du några andra språk än svenska? Engelska, och pyttepyttepyttelite spanska
Har du någonsin åkt ambulans? Nej, det har jag som tur är sluppit
Föredrar du havet eller en pool? Havet lätt


Vad spenderar du helst pengar på? Klänningar, skor och kjolar och blusar.
Äger du dyra smycken? Äger ett thomas sabo armband som jag slarvat bort....
Vad var det senaste du stoppade i munnen? Te om det räknas, annars en macka.
Vem är den roligaste människan du känner? Hur ska jag kunna välja när alla mina vänner borde bli komiker?
Välj ett ärr på din kropp? Ett på tummen
Vad har du för ringsignal? Iphones klassiska signal, till min kompis ilska och förtret
Flirtar du mycket? Utgår från att alla killar tror att jag är ful och äcklig så nej. Nästan inte alls.
Vart togs din profilbild för din blogg? I linköping
Kan du byta olja på bilen? hahahahhaha kan knappt öppna en dörr utan att ta sönder den.
Vilken radiostation lyssnade du på senast? typ nrj för en månad sen?
Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Läxor i kalendern...
När var du i kyrkan senast? När mina vackra vänner skulle konfirmeras i Johanneskyrkan
Vilka personer utmanar du? Känner du dig manad, så kör hårt!

alla bilder är mina utom klia-på-ryggen-gifen som är döfin och hittad på tumblr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0